perjantai 25. syyskuuta 2015

Orivesi

synnyin orivedelle. lapsena se meni, teininä se melkein meni, mutta nyt se ei enää mene. en kaipaa sinne takas. jos oisin saanut valita, olisin syntynyt helsinkiin. mä oon jotenkin kaupunkityyppiä. olihan siellä kavereita, olihan siellä kotibileitä. ja perhe. haluisin vaan olla vapaa menemään, ilman diagnooseja ja mielenhäiriöitä. mä haluun lähtee ja olla vapaa. orivesi kahlitsi mua, en ollu siellä rehellinen itelleni, halusin olla, mut en ollut. mä ryyppäsin ja ryyppäsin ja vedin lääkkeitä. ei kukaan ois voinu tehdä toisin, muutakun minä. mun ois pitänyt lähteä. nyt mä oon tampereella ja tää on ihan kiva. mut ei paras. mä tarviin tietynlaista hälinää ympärilleni. piirit on niin pienet. ehkä jonain päivänä mä vielä elän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti